czwartek, 23 lutego 2017r. imieniny: Romany i Damiana
redakcja@goniec-lokalny.pl | | Redakcja | Reklama | Mapa serwisu
Repertuar Kina Niwa

http://goniec-lokalny.pl/gfx/upload/PRZED NAMI/repertuar.jpg

Wiadomości
Kursy walut ( notowania średnie NBP )
Logowanie
Email:
Hasło:
rejestracja | zapomniałem hasła
Newsletter

Dopisz tutaj swój email aby otrzymywać nasz newsletter




BIURO REKLAM I OGŁOSZEŃ:

Zapraszamy: pon. - pt. 8.00 - 17.00

ul. Targowa 9b

05-100 Nowy Dwór Maz.

tel. 22 774 24 85, 660 198 637

 

Małgorzata Affek (dyrektor biura)
tel. 724 624 112 - reklama@goniec-lokalny.pl

 

Dlaczego warto inwestować w reklamę prasową w wydaniu papierowym Mazowieckiego Gońca Lokalnego?

Mazowiecki Goniec Lokalny ukazuje się na rynku od września 2011 roku i jest najszybciej rozwijającym się medium na terenie powiatu nowodworskiego. Przez ten czas uruchomiony został portal informacyjny, e-wydanie, poszerzono zasięg o 2 gminy powiatu legionowskiego – Legionowo i Jabłonnę oraz powiększyła się liczba stron z 24 do 32. Ta wyraźna przewaga nad konkurencją pozwala nam twierdzić, że łamy Mazowieckiego Gońca Lokalnego są atrakcyjnym nośnikiem reklamowym dla każdej działalności gospodarczej.

Oferujemy standardowe formy reklamy, jak również dostosowujemy się do potrzeb klientów. Istnieje możliwość zamieszczania artykułów sponsorowanych, łączenia ich z reklamami modułowymi i w internecie. Wszystko zależy od Państwa potrzeb i kampanii.

Nakład Mazowieckiego Gońca Lokalnego stale rośnie. Coraz więcej odbiorców ma również e-wydanie gazety.

Dlaczego warto zamieścić reklamę na portalu www.goniec-lokalny.pl?

Reklama internetowa daje większe możliwości niż reklama prasowa, to także nowocześniejsza forma dotarcia do potencjalnych odbiorców. Reklama może być przygotowana w formie animacji lub statycznego obrazu. Może mieć także przekierowanie na stronę internetową reklamodawcy. Wówczas odbiorcy mogą od razu zapoznać się z szerszym zakresem działalności lub oferty. Internet daje nam nieograniczone możliwości dotarcia do klientów. Nigdy nie wiadomo, kto akurat wejdzie na stronę portalu, nie zawsze są to mieszkańcy danego terenu.

Co wybrać?

Najlepiej skorzystać z obu możliwości. Wydanie papierowe i portal internetowy mają inną grupę docelową, więc kampania reklamowa będzie skuteczniejsza. Poza tym, oferta reklamowa jest atrakcyjniejsza cenowo, jeśli klient zamawia reklamę jednocześnie na portalu i w gazecie.

 

Zapraszamy do współpracy.

facebook